Loading...
Alt Varaa aika

Tuntikuvaukset

Vaihtuvat tunnit
Monipuolisesti vaihdellen eri tunteja. Kehonhuolto- ja
lihaskuntotunteja,spinningiä,tanssia,kuntosalilla kuntopiiriä tai vaikkapa
skumppayogaa. Ajantasalla olevat tunnit näet varausjärjestelmästä kaksi viikkoa
ennen sekä koko kuukauden ohjelman Ladylla. Vaihtuvat tunnit vaihtuvat
viikottain.
Kesto: 30-45min

Lesmills BodyCombat
Sisältää valtavasti voimaa ja energiaa! Karaten, taekwondon, capoeiran,
nyrkkeilyn ja muay thain tekniikoita hyödyntämällä haastat mielikuvituksellisen
vastustajasi. Samalla kulutat valtavasti energiaa, kehität tasapainoa ja tulet
vahvemmaksi.
Kesto: 45-60 min

Lesmills BodyPump
Musiikin tahtiin levypainoilla ja tangoilla tehtävää voimaharjoittelua , joka haastaa
ja vahvistaa koko kehon. Saat tehokkaan kokovartalotreenin tunnissa. Tunti sopii
hyvin sekä naisille että miehille. Koska BodyPump on yksinkertaista, on sen
aloittainen helppoa ja tunnin tehokkuuden ansiosta saat nopeasti tuloksia.
Kesto: 45-60 min

FitCore
Tehokas keskivartalotreeni. Treenataan kehon ryhtilihakset kuntoon! Sopii hyvin
myös liikunnan aloittaneelle.
Kesto: 30-45 min

Hiit
Hiit on koko vartalon treeni, joka lisää ketteryyttä, koordinaatiota, lihasvoimaa ja
lihaskestävyyttä. Tunnin tavoitteena on sykekunnon koheneminen,
kehonhallinnan- ja hahmotuksen lisääntyminen sekä liikkuvuuden, ketteryyden ja
lihaskestävyyden
parantuminen. Tunnilla tehdään 8-12 liikettä nopealla temmolla (HIIT) 2-3
kierrosta. HIITvaikutus haetaan nopeasti vaihtelevien liikkeiden sekä lyhyen
sarjapalautuksen kautta. Tämä tehokas ja sykekuntoa haastava tunti sopii kaikille.
Kesto: 30-60 min

RVP (Reisi-Vatsa-Pakara)
Lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti alkaa
selkeällä alkulämmittelyllä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja
pakaralihasten vahvistamiseen. Lopuksi lyhyet noin 5 minuutin venyttelyt. Tunti
voidaan tehdä oman kehonpainolla tai mm. voimatankoja ja step-lautaa apuna
käyttäen. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille
lihaskuntoharjoittelusta pitäville.
Kesto: 30-60 min

Spinning
Tämä musiikin tahtiin tehtävä sisäpyöräilytunti kehittää aerobista kuntoa sekä
lihaskestävyyttä - erityisesti alaraajojen lihasten osalta. Spinning tunti soveltuu
erikuntoisille ja eri-ikäisille liikkujille; jokainen voi säätää vastusta oman kuntonsa
mukaan ja saaden tunnista irti parhaan mahdollisen treenin hyvän musiikin
siivittämänä.
Kesto: 30-60 min

Zumba
Hauskaa ja tehokasta! Zumbassa yhdistyvät perinteisen cumbian, salsan, samban
ja merenguen latinorytmit. Tämä tanssiin perustava liikuntamuoto sopii aivan
kaikille! Sekä vanhat että nuoret nauttivat iloisesta ja tarttuvasta Zumba-
tunnelmasta. Zumban keinuvat tanssiliikkeet antavat kunnon kyytiä koko vartalolle
Kesto 45-60 min

Zumba Gold
Sopii sinulle, joka olet aloittelija Zumbassa tai muuten vain suosit rauhallisempia tahteja. Zumba
Goldissa mennään peruszumbaa hitaammalla vauhdilla, askelkuviot ovat
yksinkertaisempia eikä tunti sisällä hyppyjä

Dancemix
Tanssia hauskaa pitäen! Hauska tapa
kohottaa peruskuntoa! Koreografia pohjainen tanssitunti, joka sisältää eri
tanssityylejä.

Yin Jooga
Yin jooga pohjautuu kiinalaisiin kehonharjoituksiin ja joogaan.
Yin jooga –liikkeet vaikuttavat kehossa alueisiin, joissa on eniten sidekudosta.
Vaikutus kohdistuu vahvasti selkärankaan, selän lihaksiin ja lantion seutuun.
Lisäksi tunnilla tehtävät liikkeet venyttävät ihanasti käsien ja jalkojen lihaksia.
Asennoissa ollaan yhdestä viiteen minuuttia ja harjoitus keskittyy vahvasti irti
päästämiseen – niin kehon kuin mielenkin osalta. Yin joogan avaava ja
rentouttava harjoitus tukee hyvin kaikkea muuta fyysistä liikuntaa ja auttaa kehoa
palautumaan. Tunti sopii täydellisesti ensikertalaisille, istumatyötä tekeville sekä
aktiiviurheilijoille.
Kesto: 50-90min

Kiertotreeni
Tunti sisältää sykettä nostattavaa liikkumista sekä tehokkaita ja selkeitä
lihaskuntoharjoituksia ja kehonhallintaa vuorotellen. Tunti sisältää
alkulämmittelyn,kiertoharjoittelun ja loppujäähdyttelyn. Tällä tunnilla tehokkuus ja
liikkeiden vaihtelevuus takaavat jokaiselle treenaajalle energisen mutta oman
tasoisen treenin. Tämä tunti sopii jokaiselle liikkujalle. Tunti voidaan toteuttaa
kuntosalilla, ryhmäliikuntatilassa tai ulkotreeninä.
Kesto: 45-60 min

Kuntojumppa
Monipuolinen, kaikenkuntoisille ja -ikäisille sopiva kuntojumppatunti. Tunnilla on
tarkoitusvahvistaa koko kehoa tasapuolisesti sekä nostaa sykettä sen verran, että
saadaan hyvä hiki
virtaamaan! Tämä reipas ja tehokas tunti koostuu alkulämmittelystä,
lihaskuntoharjoituksista jalyhyestä loppuvenyttelystä.
Kesto: 45-60 min

Kuntopiiri
Kuntosalilaitteilla tehtävä kiertoharjoittelu, joka vahvistaa monipuolisesti koko
kehon lihaksia. Ammattitaitoisen ohjaajan kannustamana saat ryhmän tsempin ja
samalla pääset tutustumaan turvallisesti
kuntosalilaitteisiin. Kesto: 45-60min

Pilates
Pilates on kokonaisvaltainen kehon ja mielen rentouttamiseen ja vahvistamiseen
keskittyvä tunti.Tunnilla yhdistyvät monet osa-alueet: kehon rentoutuminen,
keskittymisen kehittyminen,koordinaation ja liikkuvuuden parantaminen sekä
lihasten vahvistaminen. Tunnilla keskitytäänerityisesti keskivartalon (kehon
voimakeskus) lihasten aktivointiin ja hallintaan. Tunti perustuuliikkeisiin, joissa
liikutetaan kehoa tasapainoisesti ja voimakkaasti keskittyen. Tavoitteena
onsaavuttaa liikkuvuuden ja vartalon hallinnan luonnollinen tasapaino. Pilatekselle
ominainenpehmeä yhdistelmä venytyksiä ja lihasvoimaa lisääviä harjoitteita
kiinteyttää lihaksia tehokkaasti. Kesto: 45-60 min

Skumppajooga
Rauhallinen ja miellyttävä ryhmäliikuntatunti, joka koostuu kehonhallinta-,
tasapaino- ja liikkuvuusharjoituksista lisäksi kun kädessäsi on lasi kuohuvaa.
Tämä rauhallinen, miellyttävä ja hyvää tekevä tunti sopii kaikille! Tunnilla otettu
vaikutteita pilateksesta ja joogasta..Jokainen liikkuu itselleen sopivasti ja tunti
päätetään rauhalliseen loppurentoutukseen kuplivaa kohotellen. Kesto:
45-60 min

Fitbody
Mover FitBody tunti on tehokas ja kokonaisvaltainen treeni. Tunnilla tehdään koko
kehoavahvistava treeni lisäpainoja käyttäen. Tunti koostuu alkulämmittelystä, joka
voidaan tehdä oman kehon painolla tai levytankoa ja painoja käyttäen; lihaskunto-
osuudessa vahvistetaan päälihasryhmiä ja loppupalauttelussa venytellään
treenatut lihakset. Tunnilla käytetään lisäpainoina levytankoa ja painoja,
käsipainoja, kahvakuulaa. Tunti soveltuu kaikille.


Niska-hartia-selkä
Niska-hartia-selkä tunti on rentouttava kehon ja mielen tunti. Vahvistamme kehon
ryhtilihaksia ja ryhtiä. Tunnin aikana lisäksi liikkuvuusharjoitteita ja venyttelyä.
Lopuksi lyhyt loppurentoutus. Kesto: 45-60 min