Loading...
Alt Varaa aika

 

Lady Powerin tuntikuvaukset

 

Lesmills BodyCombat

Sisältää valtavasti voimaa ja energiaa! Karaten, taekwondon, capoeiran, nyrkkeilyn ja muay thain tekniikoita hyödyntämällä haastat mielikuvituksellisen vastustajasi. Samalla kulutat valtavasti energiaa, kehität tasapainoa ja tulet vahvemmaksi.

Kesto 45-60 min

 

Lesmills BodyPump

Musiikin tahtiin levypainoilla ja tangoilla tehtävää voimaharjoittelua , joka haastaa ja vahvistaa koko kehon. Saat tehokkaan kokovartalotreenin tunnissa. Tunti sopii hyvin sekä naisille että miehille. Koska BodyPump on yksinkertaista, on sen aloittainen helppoa ja tunnin tehokkuuden ansiosta saat nopeasti tuloksia.

Kesto: 45-60 min

 

FitCore

Tämä tehokas lihaskuntotunti on tarkoitettu täsmä treeniksi keskivartalon lihaksistonvahvistamiseen ja muokkaamiseen. Alkulämmittelyn jälkeen tehdään sekä hitaita että nopeita lihaskuntoliikkeitä vahvistamaan, kehittämään ja muokkaamaan vatsa- ja selkälihaksia. Tunnilla voidaan käyttää lisä-/ vastapainona levypainoja/ kahvakuulia/käsipainoja.

Tällä tunnilla lankku on lepoasento!

Kesto: 20-45 min

 

Hiit

Hiit on koko vartalon treeni, joka lisää ketteryyttä, koordinaatiota, lihasvoimaa ja lihaskestävyyttä. Tunnin tavoitteena on sykekunnon koheneminen, kehonhallinnan- ja hahmotuksen lisääntyminen sekä liikkuvuuden, ketteryyden ja lihaskestävyyden

parantuminen. Tunnilla tehdään 8-12 liikettä nopealla temmolla (HIIT) 2-3 kierrosta. HIITvaikutus haetaan nopeasti vaihtelevien liikkeiden sekä lyhyen sarjapalautuksen kautta. Tämä tehokas ja sykekuntoa haastava tunti sopii kaikille.

Kesto: 30-60 min

 

RVP(Reisi-Vatsa-Pakara)

Lihaskuntopainotteinen ”täsmätunti” reisille, vatsalle ja pakaroille. Tunti alkaa selkeällä alkulämmittelyllä. Lihaskunto-osuudessa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Lopuksi lyhyet noin 5 minuutin venyttelyt. Tunti voidaan tehdä oman kehonpainolla tai mm. voimatankoja ja step-lautaa apuna käyttäen. Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille lihaskuntoharjoittelusta pitäville.

Kesto: 30-60 min

 

Spinning

Tämä musiikin tahtiin tehtävä sisäpyöräilytunti kehittää aerobista kuntoa sekä lihaskestävyyttä - erityisesti alaraajojen lihasten osalta. Spinning tunti soveltuu erikuntoisille ja eri-ikäisille liikkujille; jokainen voi säätää vastusta oman kuntonsa mukaan ja saaden tunnista irti parhaan mahdollisen treenin hyvän musiikin siivittämänä.

Kesto: 30-60 min

 

Zumba

Hauskaa ja tehokasta! Zumbassa yhdistyvät perinteisen cumbian, salsan, samban ja merenguen latinorytmit. Tämä tanssiin perustava liikuntamuoto sopii aivan kaikille! Sekä vanhat että nuoret nauttivat iloisesta ja tarttuvasta Zumba-tunnelmasta. Zumban keinuvat tanssiliikkeet antavat kunnon kyytiä koko vartalolle

Kesto 45-60 min

 

Yin Jooga

Yin jooga pohjautuu kiinalaisiin kehonharjoituksiin ja joogaan.

Yin jooga –liikkeet vaikuttavat kehossa alueisiin, joissa on eniten sidekudosta. Vaikutus kohdistuu vahvasti selkärankaan, selän lihaksiin ja lantion seutuun. Lisäksi tunnilla tehtävät liikkeet venyttävät ihanasti käsien ja jalkojen lihaksia. Asennoissa ollaan yhdestä viiteen minuuttia ja harjoitus keskittyy vahvasti irti päästämiseen – niin kehon kuin mielenkin osalta. Yin joogan avaava ja rentouttava harjoitus tukee hyvin kaikkea muuta fyysistä liikuntaa ja auttaa kehoa palautumaan. Tunti sopii täydellisesti ensikertalaisille, istumatyötä tekeville sekä aktiiviurheilijoille.

Kesto: 60-90min

 

360° Workout– tehokas koko kehon treeni kaikille liikkujille!

Tunti sisältää sekä aerobista että anaerobista työtä vuorotellen, tehokkaita ja selkeitä lihaskuntoharjoituksia ja kehonhallintaa. Mover 360° Workout jakaantuu alkulämmittelyyn, circuit- eli kiertoharjoitteluun ja loppupalautteluun. Tällä tunnilla tehokkuus ja liikkeiden vaihtelevuus takaavat jokaiselle treenaajalle energisen treenin. Tämä tunti sopii jokaiselle liikkujalle. Tunti voidaan toteuttaa kuntosalilla, ryhmäliikuntatilassa tai ulkotreeninä.

Kesto: 45-60 min

 

Kuntojumppa

Monipuolinen, kaiken kuntoisille ja -ikäisille sopiva kuntojumppatunti. Tunnilla on tarkoitusvahvistaa koko kehoa tasapuolisesti sekä nostaa sykettä sen verran, että saadaan hyvä hiki

virtaamaan! Tämä reipas ja tehokas tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskuntoharjoituksista ja loppu venyttelystä.

Kesto: 45-60 min

 

Pilates

Pilates on kokonaisvaltainen kehon ja mielen rentouttamiseen ja vahvistamiseen keskittyvä tunti.Tunnilla yhdistyvät monet osa-alueet: kehon rentoutuminen, keskittymisen kehittyminen,koordinaation ja liikkuvuuden parantaminen sekä lihasten vahvistaminen. Tunnilla keskitytäänerityisesti keskivartalon (kehon voimakeskus) lihasten aktivointiin ja hallintaan. Tunti perustuuliikkeisiin, joissa liikutetaan kehoa tasapainoisesti ja voimakkaasti keskittyen. Tavoitteena onsaavuttaa liikkuvuuden ja vartalon hallinnan luonnollinen tasapaino. Pilatekselle ominainenpehmeä yhdistelmä venytyksiä ja lihasvoimaa lisääviä harjoitteita kiinteyttää lihaksia tehokkaasti.  Kesto: 45-60 min